Een nieuw merk: de toekomst van Sciva

Artikel

We zijn verheugd jullie te informeren over een mijlpaal voor ons. Na een jaar van strategische sessies, het herzien van onze missie en visie, het ontwikkelen van een vernieuwde tone of voice en tientallen communicatiemiddelen waaronder deze website, introduceren we met trots ons nieuwe merk.

Waarom een nieuw merk?

Onze nieuwe visuele identiteit legt de nadruk op de impact die we maken in de wereld van onze klanten, wij zorgen ervoor dat jij alle communicatiemogelijkheden tot je beschikking hebt. Dat doen we geruisloos, oftewel; zonder dat jij het merkt zorgen wij dat het werkt!

Wij zijn ambitieus, niet alleen in de producten die we aanbieden, maar ook in de manier waarop we ons presenteren. Ons nieuwe visuele identiteit is een weerspiegeling van de kernwaarden waar we voor staan, en we hebben de identiteit van ons merk gevat in een merkverhaal.

    Ons merkverhaal

    Waar jouw wereld samenkomt
    De wereld van communicatie en informatietechnologie evolueert continu, en wij begrijpen dat jouw bedrijf daar middenin staat. Wij verbinden jouw wereld door middel van onze kennis en technologie.

    Samen sterker
    Wij beschouwen onszelf als dé innovatieve partner — die weet wat jou drijft — in oplossingen denkt en buiten de lijnen durft te kleuren. Wij zetten ons onvermoeibaar in om zo de beste ervaring te leveren en oplossingen te implementeren die naadloos op elkaar aansluiten.

    Zorgeloos
    Sciva brengt structuur waar chaos is. Wij verbinden mensen en brengen complexe problemen terug naar geruisloze oplossingen. Structuur van werkplek tot eindfactuur: overzicht creëren is waar we goed in zijn.

    Samen op kop
    Wij zijn vastbesloten om jouw wereld te verbinden. Onze toewijding is ongeëvenaard, en we werken hard om resultaten te leveren waarmee wij jouw vertrouwen winnen. Onze ambitie kent geen grenzen, wij zijn toonaangevend in ons vakgebied en we begrijpen het belang van geruisloze communicatie.

      Wat verandert er?

      Jullie zullen merken dat ons logo is opgefrist en onze huisstijl een eigentijdse uitstraling heeft gekregen. Maar maak je geen zorgen, onze toewijding en dienstverlening blijven onveranderd of wordt zelfs beter. We hebben onze doelen op scherp gezet met het hele team en we gaan ervoor!

      We waarderen jullie betrokkenheid. Heb je gedachten over ons nieuwe merk? Laat het ons weten!

      Lees ook:

      Artikel

      Eerste robots succesvol geïmplementeerd in de Zorg- en Transportsector